Träning

Godmorgon!

Idag, lördag, har jag avrit och simmat! Gillar dessa morgonträningar starkt! Jobbigt att gå upp men ack så skönt när det är klart. Dagens träning var mycket teknik sedan en serie som såg ut så här

12*25 fritt accelererande
8*100 fen ben
6*200 frisims arm

Det var huvudserien, innand et en massa sköna teknik övningar! Kul att lite "gamla" simmare var där. Kul att ses och snacka lite skit i duschen!

Måste dock erkänna att mina armar är sega efter veckans träningar. Så de där 200:ingarna arm på slutet var ganska jobbigt. Men det gick bra ändå! Imorgon är det träning igen, men inte på morgonen utan på kvällen. Kan ju vara skönt med en söndagmorgon hemma, sovmorgon alltså, kan ju behövas efter denna vecka där jag inte gått upp före nio någon dag:-) utom idag då.... Ha ha!

Hur som helst så måste jag påpeka att jag faktiskt inte känner några sammandragningar alls när jag simmar. Däremot räcker det med en promenad till postlådan så kommer de direkt. Konstigt, men jag antar attd et beror på att i vattnet är man ganska tyngdlös och har ett horisontalläga...

Nu ska jag träffa en kompis och äta frukost på stan. Moa får följa med och Mr Right har lovat henne att hon ska få välja någonting på leksaksaffären... Kan bli dyrt det...

Ha en trevlig dag så länge!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0