Förra rubriken...

Hah, det blev inte som jag tänkt mig med inlägget.

Hur som helst så var jag uppe tidigt i morse. Var tvungen att gå på ett morgonmöte på jobbet. Eller egentligen inte tvungen, men alltid bra om man kan gå på dem. Så det var bara att skaffa barnvakt. Det var ganska givande men nu är jag tillbaka hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Fixa lite pannkakor till lunch kanske.
Det är ett underbart väder ute helt enkelt en underbar september dag. Kanske sätter jag mig i solen och njuter av vädret en stund.

Har en kollega som idag, just nu, sitter på flyget till den Tunisiska ön Djerba. Där var jag för fyra år sedan och tyckte att det var sådär. Otroligt fina stränder och bra hotell områden, men inte så mycket mer än så. Åhhh, vad härligt med sol och bad!

Ha en underbar dag alla!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0