K.L.A.R.T

Jehoooooo, japp det är sant. Nu är vårt hus färdigmålat och jag har kastat målarbrallorna med kommentaren att jag ALDRIG mer ska måla ( i alla fall inte på 12-15 år...) Vet ni hur himlans skönt det är!? Fatta, helt klart, ingenting finns kvar att måla.

Jisse så vi har kämpat och ett stort tack till min älskade pappa som har hjälpt oss. Utan hans hjälp hade vi inte varit klara än.

Det är en ofattbar känsla att veta att det faktiskt är klart. ja ja, jag kan skriva det hur många gånger som helst, men ni fattar... Hade tänkt bjuda på lite bilder, men som jag skrev igår, det går inte att ladda upp dem just nu. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:-)

Hmmm, vad hade helgen annars att bjuda på!? Mys med familjen, besök hos mamma som har en nyoperead hand för att ge henne lite presenter att gotta sig med tills det går att använda handen igen... 7-års kalas och träning.

Det går så himlans bra att simma just nu!!! Så härligt att liksom hitta flytet. Jämför man med hur det kändes vid tiden för Vansbro så känns det enormt mycket bättre just nu. Det flyter liksom på om man säger så. Samtidigt så är det himlans skönt för kroppen att få vara i vattnet och känna liksom ingen smärta alls. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få behälla den känslan för jämnan, men det vet jag att det inte går och jag bara hatar att värken finns i min kropp. Varför!?

Nu ska jag dricka varm choklad med grädde och ladda inför en ny vecka på jobbet! Läsa lite bok och mysa innan ögonen dimper igen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0