Myspys

Som jag tidigare skrev så hade vi planer på att basta hemma, men jag och Moa åkte in till badhuset (eftersom jag aldrig är där annars...) och badade lite. Eller jag satt mest still och frös medan hon lekte som fisken i vattnet. Mös med långdusch och frukt i bastun. Pyjamas på direkt efter och hon sover en riktig skönhets sömn nu. Åhhh, vad hon är mysig, för det mesta. Så liten men redan världsvan.

Det är tur att vi har henne, hur hade vi annars klarat oss? Det är det bästa som hänt oss och varje gång man tittar på henne så ser man en blandning av oss. OK, mest lik pappa till utseendet, men jag ser mig själv i allt hon gör.

Imorgon är jag ledig, skönt! Jag hoppas faktiskt att det ska bli riktigt ruggväder så vi kan vara inne och mysa. Det blir ingenting ansträngande för min mage behöver undvika sammandragningar i tid och otid. Inget skönt alls och det är riktigt smärtsamt till och från. Som tur är har de kollat ordentligt, inte direkt en trevlig undersökning, men det måste ju göras. Igår när jag var in och kollade så att det inte öppnat sig något ringde Mr Right precis när jag låg med benen upp i vädret... Ha ha. Undra om läkaren kände sig nåååågot stressad!? Bra timing var det i alla fall. Ser inte ut som jag behöver föda NU, men den är lite lagom retad och jag får inte anstränga mig alls... Inget kul om man är aktiv ocg vill hitta på saker samt träna. Och tydligen så kan man aldrig veta när det kommer igång så jag måste kolla detta noga med jämna mellanrum.

Jag HATAR sjukhus och allt vad som görs där... Men ändå, tur att de finns.

Goodbye träning på ett bra tag... Det som är positivt i det hela är att simning är bra, men jag vill ju som ni vet TA I, men det kan jag glömma nu... Och det känns inte direkt som jag har någon lust att äventyra det lilla livet. Trots allt så är man inte gravid speciellt länge under sin livstid och träna kan jag göra sedan. Men det verkar vara en vilding där inne som gärna sparkar mycket och hårt. Faktiskt riktigt mysigt.

Snart ska jag glida ner mellan lakanen bredvid Mr Right som redan sover och hoppas på att hans snarkningar inte väcker mig fler gånger än vad jag redan vaknar varje natt.-)

Natti natt!

http://www.freewebs.com/missanz/mirandanallar.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0