Ruggig eftermiddag

Åhhhh, vad mysigt!
Imorse var det kallt, riktigt höstväder. Det blåser och är råkallt ute. Vad kan passa bättre efter middagen än ett skönt bastubad med dusch tillsammans hela la familia! Säker med Moas kompis som mer eller mindre konstant är här... Eller Moa där... Det är kul att de har varandra men ibland kan det bli lite väl mycket... Bara en lite parentes...

Ja ha ja, än så länge har den planerade maten blivit av och idag ska det blitunnbrödsrulle med hemlagat mos och egen panerad fisk! Och sallad och grönsaker så klart! Mumma.

jag har ingen lunch på tisdagar för att kunna gå vid tre och gissa om jag var hungrig när jag kom hem. Vi fikade men jag bhar sparat utrymme för en smarrig middag! Kanske inte så nyttig matdag, men sitter nu och tuggar på en saftig nektarin...

nektarin

Vet ni förresten att nektarinen har uppkommit genom korsning av plommon och persika...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0