Tisdag kväll...

Ett bra försök har jag i alla fal gjort och jag hann ladda upp tre bilder innan datorn banga ur. Jag tror det är dags att fixa bredband och inte enbart mobilt sådant... Man blir ganska less på att det typ tqar fem minuter för att ladda upp en bild och sedan blir man utslängd... Fast å andra sidan så varför stressa... Och det finns betydligt viktigare saker att stressa upp sig för och framför allt vara sur för...

Hur som helst så kommer tre bilder här...



Ja, jag vet, kanske inte världens roligaste bilder jag har att bjuda på, men det är ett bildbevis för att huset är färdigmålat. Och jag lovar att det är målat även på baksidan:-) Jag kan inte fuska så jag skulle aldrig göra det med huset heller. SKulle må alldeles för dåligt av det. Ordning och reda för fröken pedant kan jag lova!

Men visst blev det fint!? Jag verkligen älskar vårt hus. Det är liksom att komma hem. Jag känner det så fort jag kliver innanför dörren. Ett lugn sprider sig och det är här jag finner ro. Här kommer jag att bo länge! Ha ha, vi har ju inte ens några trösklar så att vi är säkra på att vi kommer att kunna köra rally med varandra i våra rullstolar!!!


Kommentarer
Postat av: Ullis

JÄTTE FINT hus!!!

Skönt att känna ett lugn när man öppnar dörren till sitt hem!!!

KRAM

2009-09-08 @ 22:32:14
URL: http://ditasthoughts.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0