12 timmars sömn

I natt sov Hugo från cirka kvart över åtta till kvart över åtta imorse. Det är verkligen helt otroligt och jag tror varje natt att han ska vakna och inte vilja somna om. Men jag tackar alla högre makter att han är så duktig på att sova på nätterna. Min lilla guldklimp. Och jag hoppas verkligen det håller i sig. Klart att han tappar nappen ibland, men det är ju bara att trycka i den och det känns som om jag gör det i någon sorts dvala... Värkdvala... Har sovit sjukt dåligt denna vecka, kanske för lite träning, men jag vill inte träna mer... Tur att den lilla mannen sover i alla fall.

Moa somnade också vid åtta igår, men är inne i en period där hon vaknar runt sju just nu. Hon har också alltid sovit bra, typ till halv nio, men det känns som hon får den sömn hon behöver även om man själv ibland bara vill dra täcket över huvudet och sova till tio... Men man kan inte få allt.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0