ÅÅÅh, strålande sol igen

Idag ser det ut att bli ett alldeles underbart väder igen! Superskönt! Humöret på topp efter en natt där båda barnen sovit utan ett enda ljud från halv åtta i går till kvart över sju imorse. Bara jag som var vaken, men ibkand kan det vara ganska skönt, trodde jag skulle orka läsa lite vid sex, men då somnade jag! Frukosten åt jag och Moa alldeles nyss i soffan. Mys pys! Nu sover Hugo igen och när han vaknar ska vi åka till en lekpark för att "rasta" Moa innan vi träffar min underbara kollega för lunch. Vad efetrmiddagen kommer att bjuda på vet jag inte. Hade en liten ide att åka och bada med mina älsklingar, men är det så här fint väder så vete katten... Men alla vi gillar ju att bada så varför inte!?



Måste bara erkänna att jag har världens träningsvärk. Känns till och med när jag dricker ur ett glas i armen...
Vaddå otränad på de flesta muskler.... HIHI!


Jag hoppas att ni alla får en underbar dag och att ni får njuta av solen!
Kom även på att om två veckor har vi nästan landat på Cypern... Om flyget lyfter vill säga!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0