Ännu en dag av solsken och blå himmel!

Det är verkligen så, våren måste vara här nu, det går inte att ta fel på. Lika härligt väder idag som igår. Jag passade på att ta en riktig långpromenad i riktigt rask fart när Moa var på Kyrkans Barntimmar. Hur skönt som helst. Trodde jag skulle träffa min kära vän sedan, men hörde ingenting så jag åkte hem efter att jag lämnat Moa på dagis. Så fort jag kom hem ringde hon... Synd, för jag orkade inte åka in igen utan ställde mig på Crosstrainern en stund medan Hugo sov vidare i bilbarnstolen. Det var riktigt skönt. Unde tiden kollade jag på filmen "Så olika" som jag fortfarande kollar på... Sitter och matar Hugo och väntar på att själv kunna ta mig en bit mat.

Efter det blir det till Polisen för att fixa pass till tussen. Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0