Dagen i stort

Har haft en ganska soft dag, utom att Hugo varit ganska gnällig, men fick ett glasklart svar på varför, han gjorde inte direkt det lilla lasset av nr 2, utan det var ett megastort lass, ja, vad tror man efter en vecka utan att göra någonting!? Ha ha, ni fattar hoppas jag, han har bajsat idag... Händer inte så ofta nu mer, ett tag var det cirka 10 gångert per dag. Men jösses så nöjd han var efteråt. Världens goaste igen!♥

Var på en supertrevlig lunch hos min kära vän. träffade en annan vän där med. Åkte hem och var ute en stund med Moa som cyklade omkring och senare under eftermiddagen kom hem som en lergubbe från topp till tå. Känns som man bara tvättar och tvättar dessa utekläder just nu. Det är en period, sedan kommer sommaren, längtar.

Eftermiddagen bestod annars av att grädda pannkakor. massor. Vi hade en middagsgäst, trevligt!

Bad, nagelklippning, sagoläsning och matning var kvällsgörat. Båda barnen sov kvart i åtta och det var skönt. Plockade och städade innan jag bestämde mig för att träna lite. Skönt. Ska krypa ner i sängen med min bok och ladda för två promenader imorgon!

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0