Exemplariskt!

Ja, ni som ens funderat över hur vår natt var så var den exemplarisk och helt otroligt bra med tanke på att vi har två barn.  både Hugo och Moa sov kvart i åtta, båda vaknade vid sju och jag har inte hört ett ljud från någon av dem på hela natten. Trots att jag varit vaken och haft svinont både här och där i min lilla kropp, men det är en annan historia.

Ett som är säkert är i alla fall att Hugo äter så det sprutar. Han brukar få i sig ca 120 ml, men igår drog han i sig 210 ml plus att jag ammade honom... Galet vilken skillnad på bara en dag. Men å andra sidan står det på förpackningen att bebisar 2-4 månader bör äta ca 240 ml, så jag antar att det inte är så konstigt. Och som jag skrev igår så har han säkert en tillväxt period nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0