Fan va nice

OK, trist att vara ensam hemma, saknar redan Mr Right och han har varit borta i si sådär tre timmar:-) Ha ha! Men det är väl i och för sig bra:-)♥

Vi hann i alla fall äta lite mat tillsammans sedan åkte han och det var bara att köra kvällsracet här hemma. Men jag tyckte ändå att jag hade mycket mer tid än vanligt, konstigt. Men vi hanna spela jag och Moa medan Hugo låg och snackade en massa obegripligt bredvid, glad som en skit. Sedan ville Moa bada så i med båda två i badkaret. Hugo njöt och plaskade och skrattade så han kiknade lika mycket som igår. Sedan var det mys i soffan och båda sov vid halv åtta ungefär...

 

Då åkte skurkärringen fram. Så nu är det så himlans skönt, jag sitter och njuter av att huset har dammats, dammsugits och svabbats! Så skönt! Känns härligt att få vakna imorgon och ha dagen fri till det som bjuds. Det enda som är planerat är en lunch med en kär kollega! Trevligt och smarrigt!!! Planerat är också att jag kommer ha en fruktansvärd träningsvärk efter dagens pass på gymmet. Känner redan hur den smyger sig på mer och mer...

Ha ha kom på att jag faktiskt sitter i soffan med en skitful snobbenpyjamas på mig... Men den är himlans skön:-)


Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Tack =)

2010-04-23 @ 06:52:34
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0