Helt slut!

Idag har det varit fullt upp och jag är helt slut. Det har varit riktigt skönt att inte träna idag, utan verkligen bara myst med Moa och gjort det hon har velat. Helt enkelt hennes dag.

Vi åkte till parken och tillbringade lite tid där innan vi käkade lunch med min underbara kollega (ha en trevlig resa, bara ni nu kommer iväg). Sedan gick vi tillbaka till bilen i SNÖSTORM!!!! Vilket väder det blev, från klarblå himmel och sol till snö... Skumt.

Sedan ville Moa åka och bada (otippat) så då gjorde vi det. Hugo badade i ca 30 minuter och njöt i fulla drag. Sedan var han lagom trött för att sitta i bilstolen medans jag och Moa badade. Blev sedan bjudna på middag av mamma och pappa på restaurang. Himlans gott och lyx att slippa laga mat när vi kom hem. Så tiden ägnades åt att spela lite spel (jag vann!!!) och sedan fredags mysa med chips och grönsaker.

Jag insåg även hur skönt det är att ha en fredagkväll hemma och inte "behöva" åka iväg och träna. Kan tänkas att det blir lite lagom svårt att komma iväg till träningen nästa fredag, då är ju även Mr Right hemma.

Längtar så efter honom nu. Kan det inte bara bli söndag lite snabbt?! Skulle gärna haft honom bredvid mig nu... Ja ja, så är det ju och man får väl njuta av lugnet så länge det varar!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0