I egen säng!

Innan Hugo blev sjuk i RS hade vi fått honom att sova i egen säng, men som den lilla oroliga mamma jag IBLAND kan vara ville jag inte ha honom där då han var så rosslig och kräktes slem och hade svårt att andas. Han sov bredvid oss och sedan har jag liksom inte orkat ta tag i att lägga honom i hans egen säng... Bara för att han sovit så himlans bra sista tiden, och det vill man ju inte bara förstöra...  Det kallas LATHET!!! Men nu fick jag ett ryck, han kan ju inte ligga hos oss hela tiden, och vips så sov han som en stock i sin egen fina lilla säng. Natten har ju knappt börjat, så vi får väl se hur detta slutar. Vi ska nog inte ropa hej än...

Återkommer med resultat imorgon:-)

Nattinatt

Inte Hugos säng, men den såg mysig ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0