Jobbat klart

Nu är jag hemkommen från jobbet, hunnit med en fika och dessutom hunnit spela Fia med Knuff med Moa. Hon är riktigt duktig på att spela, men kanske att just Fia tar lite för lång tid. Spårar lätt ur innan sista pjäsen är ute ur spelet... Kanske tycker jag det för att hon vann... Stort dessutom. Spelet fick hon i påsk present eftersom hon verkligen önskat sig ett, och jag hittade det i Ullared och det gjorde mig inte så många kronor fattigare direkt.



Hur som helst så var det kul att jobba, dock lugnt, men det visste jag ju innan. Fatta hur skönt det var att få fixa sig iordning och gå ut till bilen utan att släpa 100 saker. Kändes faktiskt till och med lite konstigt. Precis som jag tappat något på vägen. Dessutom tror jag Mr Right njöt lite av att vara hemma själv med kidsen. Och han var helt slut när jag kom hem... Klart att det är skillnad mot att bara ha sig själv att tänka på... Gulligt ju♥.

Jag anser även att det är nyttigt för dem att jag inte finns där hela tiden. Jag gör ju på mitt sätt, så som jag tycker funkar, och han på sitt sätt. Och det måste få vara så. Min favorit tjej hade i alla fall saknat sin mamma. Bra, då vet jag att jag inte är en för dum mamma ibland...:-) Enda nackdelen med att jobba när man ammar är väl att brösten håller på att explodera... Vilka bomber man får... Men de mjölkas snabbt ur av en hungrig bebis. Jag känner mig dock så glad över att han tar flaskan så att jag kan och får möjligheten till att jobba lite då och då att jag gärna tar en tuttexplosion då och då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0