Köket sanerat!!!

Efter en tripp till Öppna Förskolan och hem med tre barn istället för två så bestämdes det att vi skulle göra lite Chokladbollar (jag vill fortfarande kalla det Negerbollar, förlåt, men jag är van vid det sedan barnsben och vi lever i Sverige... ). Hur som helst så tyckte Moa och hennes söta kompis ganska snart att det var alldeles för jobbigt så de överlät tvättning av deras händer, mage, ansikte till mig samt att jag tänkte baka klart med en övertrött liten bebis... Räddaren i nöden kom väldigt lämpligt. Mr Right hann inte hem innan Hugo och han gav sig iväg på promenad. Bollarna är rullade och alla som gör Chokladbollar vet hur det ser ut efteråt, tänk då med två fyraåringar, men nu är det städat... Och snart ska vi fika. Kan det bli bättre än en stund för sig själv i soffan nu... Moa leker, Mr Right är ute med Hugo och jag kan skriva på datorn med två händer ostört!!!! Ha ha!

Ska faktiskt ta och läsa tidningen!!!

Resultatet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0