Ni kommer inte tro era ögon...

... men jag håller på att putsa fönster!!! Ni som känner mig tror nog inte att detta är sant och dessutom måste jag bara säga att jag nästan gillar det... Gud, man ser ju ut nu... och då har jag ännu bara tagit på insidan av alla stora fasta fönster som inte går att vända. Både in och utsidan är klara på de fönster som går att öppna. Herregud, kunde det bli så här fint...

Ska fortsätta med utsidan när jag hämtat Moa från dagis. Vilket lär ta ett bra tag då hon har fått för sig att cykla hem... 8 km... vi får väl se hur det kommer att gå. För mig blir det en verklig långpromenad, 16 km... kommer väl dö. Men hemvägen får ta den tid det tar.

Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0