Proppmätt

Nu har våra kära gäster åkt hem och lugnet har infunnit sig... Barnen sover och vi har röjt undan. Magen står i åtta kanter efter all potatis, de var stora må ni tro. Rörorna var helt ok och frukten efter maten det bästa med kolaströssel på glassen.

Ni som inte provat kola-strössel, gör det, det var en riktig hit vill jag lova!

Sitter och jäser i soffan och undrar om jag ska pallra mig i säng!? Imorgon kommer vardagen igen, trist att min Mr Right ska åka och jobba men snart är det ju helg igen! Imorgon blir det en sväng till en vän för lunch och trevligt sällskap, KUL!

Onsdagen bjuder på dubbla saker att göra och trsdagen på träning, likaså fredagen. Så veckan rusar iväg vare sig man vill eller inte.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0