Shopping på stan

Det är inte klokt, jag har bara varit nere på stan en enda gång sedan Hugo kom till världen. Har tänkt åtskilliga gånger att jag ska gå ner, men det har liksom aldrig blivit av... Men idag så tog jag och min vän våra barnvagnar och gjorde stan.  Inte så mycket inköp, men lite:

Denna jättesöta tröja till Moa, hoppas hon kommer att använda den nu bara!

Lite söta kläder till Hugo. Tänk, redan storlek 62 är det dags att köpa, tyckte han hade 50 så sent som igår... Babysimsbyxorna var jag helt enkelt tvugna att köpa. Köpte ett par på Ullared, men hittade bara för tjejer, eller i tjejfärger, men trodde det var samma sak som för killar, bara det att hela paketet liksom trillade ut... Såg sjukt kul ut i alla fall och det var ju inte direkt manligt att ha ett par med volang på... Så nu blev det bläckfiskar istället.


Kommentarer
Postat av: Daniel Persson

Stackars Hugo, behöva ha badbyxor med volanger och att hela paketet trillade ut.....Tur du hittade nya, de var grymt söta.

Hur är det med dig?



Kram Danne

2010-04-08 @ 10:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0