Vagn-rekord

Så, då har jag i följande ordning lämnat barn på dagis, handlat, gjort paj, matat Hugo, lagt honom i vagnen, hängt tvätt, plockat iordning inne, tagit fram utemöblerna, druckit en kaffelatte och läst tidningen... Bra jobbat tycker jag! Klockan är ju inte ens ett, men jag brukar vara ganska effektiv för att sedan känna ett inre lugn och själv kunna slappa! och rekord av Hugo som sedan halv elva sover i sin vagn!!! Och fortfarande! Han brukar inte sova så länge i den, föredrar sin säng eller soffan (där vi inte vågar ha honom längre då han rör sig som en tok...). Men han sover fortfarande och det är nästan lite tråkigt:-)

Snart kommer mamma, pappa och min farmor hit på fika. De hämtar upp Moa på dagis, skönt att slippa åka in för det idag!

Jag ska ta itu med att skuta utemöblerna rena från damm och skit. I kväll blir det grillad korv till middag! Smarrigt! Tyvärr börjar det mulna på ute nu så det blir väl till att sitta inne, men äkta grillad korv är mumma det!

Önskar jag kunde ta lite bilder och lägga upp, men kameran har fått spunk igen, sådär som den hade förrut, så det går inte. Trist blogg utan bilder. Den blir så opersonlig. Jag tror bestämt att det är dags att införskaffa en ny! Har även gjort ett litet blomsterarrangemang med fina hjärtan i sten. Gulligt och välkomnande känns det som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0