Godmorgon!

Idag ska jag jobba! Fan vad skönt att få dra iväg och göra något annat man är bra på mer än att bara vara hemma och torka upp utspilld mjölk, mackbitar på golvet efter frukosten, bebisspyor som i och för sig kommer mer och mer sällan, men hela morgonen har bestått av att TORKA. Men fick ett mail igår som jag läste nu på morgonen och det var så sant så sant. Man har ju hela tiden två val och mna kan välja att se något positivt ur det eller bara negativt. Va fan, inte kan det vara positivt att spilla ut mjölken varje morgon... Jo, jag kan ju förändra att hon inte gör det. Eller bli skitarg, vilket jag blev idag. Men efter utbrottet så är jag konstigt nog harmonisk och bestämde mig för att JAG kan lära mig något av att hon spillde ut den förbaskade mjölken. Det blir helt enkelt pipmugg för henna imorgon:-) Nädå, men hon skulle nog bli glad om hon fick det.

Så lite galla idag också då.

Hur som helst så står äppelkakan redan i ugnen. Gott till fikat (hoppas vi hinner med det) på jobbet idag!

Ska snart slänga Hugo i sängen, men han verkar ganska pigg fortfarande. Far omkring som en galning. Tacka vet jag petskydd till kontakterna. För nu är han överallt. Och bara skrattar och charmar mig till max. Han kämpar poå med krypningen, men har nog kommit på att det är lite jobbigt så rätt som det är när han kämpat bra länge så ålar han. Snabb som en liten vessla.

Och ikväll blir det träning. Lovar att jag kommer vara som en annan människa efter det!

Det är ett underbart väder, borde ut och måla, men bestämde mig för att jag ska mysa med Moa i det underbara vädret och kanske tillbringa lite tid i poolen. Snart är säsongen över så bäst att passa på.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej hej :) hoppas jag inte stör allt för mkt skulle du kunna vara sjukt snäll och slänga in en liten röst på mig här? Tar bara 2 sekunder. Skulle uppskatta det grymt mycket!



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



Tack så mkt på förhand <3 Uppsakttar otroligt mkt om du orkar ta dig tid!

2010-08-20 @ 09:46:16
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Cissi

Godmorgon! Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-20 @ 09:47:07
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Cissi

oh det lät mysigt! :) ha en fin kväll :)

2010-08-20 @ 13:06:22
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Sverretiril

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-22 @ 08:08:52
URL: http://sverretiril.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0