Inte lika less längre...

Så nu har det gått några dagar sedan jag skrev och just nu har jag fått tillbaka lite energi och är inte alls lika sur på mitt händelselösa liv längre:-) Bra va! Kanske bra att jag fick ur mig allt, det kändes bättre i efterhand och nu har jag jobbat två dagar, simmat två pass och idag är en späckad dag. Har precis varit och simmat, ska snart hänga tvätt, sedan ska vi bege oss till min underbara bror som fyller 30 år och hamnar på andra sidan strecket!

GRATTIS BROR PÅ DIN DAG IDAG ♥

Kvällen kommer att avslutas med mina bästa vänner på restaurang!

Tänk vad mycket jag gjort denna helg! och igår hade vi mysgrannarna här på middag. Grillat och vin! Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0