Konstigt:-)

Som jag skrev igår så hade jag ingen större förhoppning om att Hugo skulle sova speciellt bra i natt, men vad händer, den lilla kraken sov hela natten och vi hörde i stort sett inte ett ljud före halv sju typ. Jättekonstigt eftersom han fortfarande verkligenhar ont i munnen. Men skönt att slippa ranta upp på natten ett flertal gånger. Och såklart skönt för honom! Han vaknade glad som en lärka och ett härligt joller spred sig i huset. Fick lite gröt vid kvart i sju och somnade sedan om till kvart över åtta. Drömmars natt och morgon:-)

Lite bilder på hur duktig Hugo har blivit på att sitta och balansera alldeles själv. Nu vågar jag till och med lämna honom ensam utan att tro att han ska ramla. Han sitter så fint och parera och balanserar.

Idag har jag fortsatt ränsa ogräs då Hugo sov i två timmar på förmiddagen. Efter Moa och Hugo ätit lite lunch drog vi till badhuset och badade. Det var riktigt kul och mysigt! Nu sover Hugo igen, trött efter badet och har så gjort i 1 1/2 timma nu... Hoppas han vaknar snart för annars kommer jag återigen oroa mig för natten...

 

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla ( från Flygskolans tid)

hej hej....av nån anledning hittade jag hit.

Grattis visste inte att du fått en lite pojk oxå.

Jättefina bilder & grattis till placeringen i VM.

2010-08-10 @ 17:19:49
URL: http://nillansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0