Vad hände egentligen?

Japp, ont, så in i bängens ont i knät. Nu är det dock mycket bättre än i lördags. Fick för mig att jag skulle ut och ta en löprunda på morgonen medans Hugo sov och Mr Right och Co snickrade i garaget. Det blev en lång runda för att inte ha sprungit på ca 1 1/2 månad. Sedan målade jag garaget hela dagen samt rensade såklart ogräs i det oändliga. Fick under dagen mer och mer ont i knät. jag har ALDRIG tidigare haft ont i mina knän. Men satan i gatan så ont det gjorde. Gick i alla fall och lade mig för att vakna flera gånger av smärta. Bestämde mig för att åka in och kolla upp det. Det gjorde inte ont när jag stod på det och inte heller då jag klämde och tryckte. men då jag bara böjde det det allra minsta så var det som en pina. Läkaren tryckte och klämde och jag kände ett litet knak och sedan en smärta som var betydligt mildare än innan. Hon sa att det kunde ha hamnat lite snett eller att det var någon form av blödning på grund av överansträngning... Hur som helst så knäpper det i knät då jag går om jag inte har dte lindat. Antar att jag borde kolla upp det ytterliggare. men nu gör det inte så ont och som ni vet så är jag ganska envis så jag gick så klart upp till postlådan (som visade sig vara tom på post...) och vips så var smärtan tillbaka. Undra om det kan ligga någonting i det där med överansträngning!?

 

Moa var med till doktorn, just nu är det väldigt spännande och hon tyckte SÅÅÅÅÅÅ synd om mamma:-)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Krya på dig!

STOR KRAM

2010-08-16 @ 22:11:09
URL: http://ditasthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0