Halv åtta hos mig...

... en fredag gör jag verkligen ingenting! Skönt, men trist. Eftersom jag vanligtvis brukar träna då så är jag inte riktigt van vid känslan "fredagsmys". Mr Right skulle ju spela sin berömda innebandy idag, men tänk vilka ursäkter man kan hitta på för att verkligen slippa när man inte ens behöver...

Men vid halv åtta en fredagskväll har jag hunnit åka lite skidor i det sämsta föret någonsin, 2 meter framår och 1 meter bakåt. Fick till och med staka i nedförsbackarna... Det ni. Hem och fika hela lilla familjen med kaffe och bulle för att sedan pyssla lite med ramar och så med Moa.

Jag och Moa fixade mat, entrecote med ugnsbakade potatishalvor och ljummen chevresallad! Mumma.

 

Skulle kunna äta en portion till tror jag!

 

Sedan drog Mr Right och Moa iväg för att kolla på hockey medan jag och Hugo busade här hemma. Nu sover han gott och jag sitter med en stor skål med godis. Och väntar på Idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0