Hualigen

Jisses vilket inomhusväder det är idag. Det snöar och blåser något fruktansvärt. Vilket inte är speciellt uppiggande för min kropp. Somnade någon gång efter fyra i natt. Trots en lätt träning igår. Men just nu har värken naglat sig fast och verkar inte vilja släppa, hur mycket jag än vill att den ska göra det. Orkar inte ens ta mig till träningen för det känns som berg att bestiga innan jag ens är där... Bra känsla va!? Tur att jag inte har någon tävling nu. Det är faktiskt KM, men enligt läkaren så får jag inte simma det. Han tycker ju inte att jag ska tävla alls, men om jag ska det så får jag välja vilka tävlingar. SM i mars är det som lockar, sedan slutar jag kanske... Det är ganska trist när jag vet vilket helvete tävling ger, och att ligga och nöta simning längd efter längd utan att få se fram mot ett mål vet jag inte om det känns så kul:-)

Hur som helst så ska jag snart ta mig ut i detta skitväder och hämta Moa. Och gissa om hon var nöjd mer gårdagen!? En alldeles egen cykel utan stödhjul var lycka för henne! (Dock hade en tvillingdockvagn slagit högre, men jag tror att tomten kanske fixar det i sin verkstad...) Middagen avnjöts på Mc Donald´s, och avslutades med ett besök hemma av farmor. Gumsan somnade som en sann prinsessa med ett leende på läpparna för att sedan vakna och ha superduper ont i magen. Denna mage som hon alltid har ont i får mig att bli galen. Men vi börjar faktiskt fundera på om det kan vara så att hon inte tål mjölk alls eftersom det varit bättre under vissa perioder då vi inte ens gett henne laktosfri... Så jag antar att det kanske blir ett besök hos farbror doktorn snart så att det inte är något allvarligt...


Kommentarer
Postat av: Ullis

Det är tufft att behöva prioritera bort det man älskar att göra för att kroppen inte orkar pga värk...

STACKARS Moa, ont i magen är ju ingen dröm som vi båda vet... HOPPAS att nån läkare kan hjälpa er!!!



STOR KRAM

2010-12-16 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0