Några simpass senare

Så, nu har vi kört på riktigt bra med just simträningen. Satan jobbigt, men kul och passen har inte varit så långa men desto hårdare!!! Torsdag, fredag, lördag och söndag. Idag blir det ett långpass, två timmar simning kommer göra mina trötta armar ännu tröttare... 

Tyvärr har kroppen inte varit så snäll mot mig senaste dagarna. Sovit 10 timmar på fyra dygn... Inte kul. Men jag orkar inte ens skriva om hur dåligt jag mått, men känner mig för taskig i kroppen just nu, men det bliiiir bättre snart...

Passen har som sagt varit av ganska hög kvalitet där vi simmat mycket snabbt blandat med teknik. I lördags simmade vi enbart 16*25 fjäril max med fenor som huvudserie, sjukt jobbigt om man verkligen tog i.

Idag ska jag nu njuta av mina små änglar och snart komme rmamma och pappa och firar Moa i efterskott. Tårta och kaffe ska det fixas till det! Och ååååhhhh vad jag längtar efter min mamma och pappa. Det är ju inte så att jag inte träffar dem, det gör jag, men det var ett tag sedan som vi bara kunde umgås vi i och med alla kalas hit och dit. Så det ska bli underbart att se dem idag! Åh, kom nu, jag vill inte vänta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0