Nyårsafton - förberedelser

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!♥

 

I natt sov Moa hos sin mormor och morfar, Gud så tomt det varit. Men snart kommer min lilla ängel hem för att fira nyår med oss. Hugo blir lämnad och Moa hämtad. det blir ganska mycket folk här så jag tror att han sover bäst där. Saknar honom redan. Konstigt, 30 minuter alldeles ensam hemma känns som en evighet, och framför allt alldeles tyst. Dock har jag hunnit med massor, utom mig själv som vanligt.

 

Dukningen går i silver och lila i år och såklart bordsplacering vid vuxenbordet...

 

 

... liksom vid barnbordet.

 

 

Sallad förberett, både till de små och till oss lite större. Prova denna goda sallad gjord på ruccola, babyspenat, chevreost, rostade valnötter i honung, björnbär och färska fikon. Superduperlyxig och god sallad!!!

 

 

En liten del av våra snittar. Bruschetta med tomat och basilika, samt med olivtapenade!

 

Jag tror det kommer bli en kväll av god mat i trevliga vänners lag!

 

Nu, duschen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0