Tomtebesök*2



Mitt på dagen igår kom det två snälla tomtar, MR Right och hans barndomskompis som upptagit traditionen här i byn, på scouter till oss och bjöd på pepparkakor och glögg. Moa gjorde stora ögon liksom förra året. Hugo satt som förstenad men blev inte ledsen vilket jag trodde. Tomtarna hade med sig en påse godis till Moa och ett paket med en dockbabygunga. Gissa om hon blev glad!? Tyvärr drog det ut en aning på tiden, jag som helst velat att Mr Right skulle ha tillbringat lite mer tid hemma igår, fick fint acceptera attd et tar tid...

 

Direkt efter Kalle fick vi besök av "den riktiga tomten" enligt Moa. Jag undrar om hon hörde på rösten vem det var!? Till hennes stora glädje var ju pappa hemma!!! Även om han fick lämna oss en stund sedan för att besöka grannen iförd tomtekläder igen.

 

Hugo hade roligast med kulorna såklart!

 

 


Kommentarer
Postat av: Ullis

FINA ni är!!!

STOR KRAM

2010-12-25 @ 15:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0