WTF

Varför mår jag så dåligt i kroppen!? OK, jobbade och tränade inte igår, men det var lönlöst att ens försöka sig på att träna. Var som en zoooombie och visste knappt vad jag gjorde här hemma på kvällen. Tyvärr mår den inte vidare bättre idag heller. Skulle träffat en vän men det blir tyvärr inte så. Det var en ansträngning att köra Moa till dagis och orkade inte ens bära Hugo de få metrarna till bilen... Inget kul. Men idag SKA jag träna, orka orka orka.

Tills dess blir det att göra så lite som möjligt även fast att jag har massor att ta itu med. Bland annat en skoluppgift som ska vara inne den 19 december. OK, jag vet, ganska lång tid kvar, men jag har inte ens börjat med den och hatar att känna mig stressad. Så den kanske jag tar och sätter igång med ikväll, efter träningen. Oops, då är det ju Robinson så det får bli efter det... Hur som helst så är det 2 stycken intervjuer som ska göras, kan tyckas enkelt, men antar att man måste ha en mening med dem... :-)

Gott, varm choklad och grädde... Till frukost! Men med nyttiga mackor så känns det ganska ok.

 

Mörkt ute klockan åtta... Garaget börjar dessutom ta form, i alla fall utvändigt!

 

Ha en mysig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0