Att gymma gör alla trötta!

Det är inte bara vi vuxna som blir trötta av att träna och gymma...

Helt slut efter att gymmat under tiden jag och Mr Right avnjöt en frukost i lugn och ro!

Moa sov hos sin farfar, välbehövligt och vi kunde också få sova en hel natt. Att vara mamma eller förälder över huvudtaget är inte alltid en dans på rosor och jag skäms faktiskt inte över att säga att ibland är man bara så less... Men oftast är det helt underbart så klart, men rosenrött är det inte alltid...

Hur som helst så har jag personligen haft en toppen natt. Hugo somnade vid tio ca och vaknade vid 4 för att äta och bajsa (såklar) somnade dock om direkt och sov till åtta! Så gissa om jag känner mig utvilad utan att behöva höra en 4-årings utbrott nattetid... Nice!

Bjuder därför på två bilder till på Hugo...


Hugo badar kvällsbad i handfatet. Gillar väl sådär att bada, men han måste lära sig eftersom han nu finns i vår vattenälskade familj!


Manlig body utvald av syrran... Undra om man redan nu kan påverka läggning!? Tror dock inte att man kan det utan personligen tror jag att man faktiskt föds med sin läggning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0