Dålig uppdatering

Jag ber om ursäkt för en enorm dålig uppdatering de senaste dagarna. Många orsaker finns bland annat alldeles för mycket värk i kroppen (hate it), besök i cirka fyra sittningar per dag som avlöst varandra i dörren, gosa med våra underbara barn och så klart lite tid med Mr Right... Och hundra andra saker däremellan...

Tiden om dagarna bara försvinner, men nu känns det som vardagen börjar och Moa är på dagis. Första egna dagen hemma med Hugo sedan han föddes. Och vad jag vet så är det inget besök inbokat idag, skönt. Just nu ligger min lilla skitgubbe (ja, han är en riktig liten skitgubbe, men otroligt mysig sådan...) på min mage och snusar. Så mysigt och jag antar att han passar på medans det är lite lugn och ro, alltså lite egen tid utan syrran som fladdrar omkring...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0