Mysdag med Moa

OK, det spelar ingen roll hur ont jag har, det är bara att ta tag i dagen och de två små liven som nu behöver mig mer än någon annan. Och jag tänker tanken att det är jag som bestämmer över min kropp. Hoppas att det funkar hela dagen!

Hur som helst så är Moa ledig från dagis idag. Hugo vaknade åtta efter att ha ätit runt fyra i natt och sedan somande han om bums. Skönt att han inte är vaken så mycket på nätterna. Och i natt sov han mesta tiden i sin egen säng!!! Duktig pojke!

Moa kom så klart in på morgonen och ville gosa med oss. Jag vill lova att brorsan blir härdad... Tänkte ta en promenad senare, om rumpan pallar det vill säga...

Eventuelt ska jag träffa en vän på eftermiddagen som också fått en liten söt bebisflicka. Så gosig och lik sin bror!

Annars bjuder dagen inte på så mycket idag, ska bli skönt att ta det ganska lugnt och bara göra det Moa vill idag.

Jag hoppas att ni alla får en underbar dag! Njut så länge ni kan, man vet aldrig hur länge det varar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0