OS har börjat!!!!

Gissa om man timat mammaledigheten bra även denna gång? Förra gången var för fyra år sedan, OS i Turin och jag satt som klistrad framför Tv:n. Då i och för sig betydligt bättre tider än nu, men så fyra år senare har jag möjligheten igen att få lyxa till vardagen med OS utan dåligt samvete...

Nästan så man önskar att Hugo skulle kunna vara vaken på natten så man kan kika då...

Det är inte bara OS denna helg utan även GP-tävlingar i simning som jag så klart följer!!! Shit vad jag längtar tills jag får dyka ner i bassängen och simma, hade velat simma SM, men det går i mars, vilket kanske är lite tidigt... Men snart så ska träningen mot VM i sommar vara igång!!! Tänkte ta ett varv eller två i skidspåret som MR Right nu håller på att göra!!!

Kommentarer
Postat av: Taraldelizabeth

A exceptional happy site!

2011-09-30 @ 12:20:50
URL: http://taraldelizabeth.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0