Stick i stäv

Gjorde precis tvärt om mot vad jag skrev i förra inlägget. Drog på mig träningskläderna, lämnade Moa på dagis och körde 1 1/2 timma på gymmet. Hugo sussade sött i bilbarnstolen och jag fick utlopp av min förstörda natt av värk och vaken bebis. Känner mig mer harmonisk nu och värken något avtrubbad, men sjukt trött. Vila vad är det?

Ska mysa en stund med Hugo på magen innan det är dags att hämta Moa och sedan åka till min kära vän och äta mellis med barnen och umgås lite. Ska verkligen bli kul och så roligt att träffa henne och deras fina och söta barn. Alltså bara positivt, härligt i detta fina väder dessutom!

Glor på konståkning med, ganska kul, ikväll blir det däremot en del kul på tv, svenskgrenar!

Kommentarer
Postat av: sofie

Duktiga du som tränade idag!! såg dig men tror inte du såg mig på gymet...försökte få lite "eyekontact" men de var svårt =)Hittade hit till din blogg....om du har lust och läsa så har jag också en...lite paus med skrivade just nu bara....



Hoppas vi ses på gymet någon mer dag!



Ha de got tmed dina fina små!

2010-02-24 @ 15:45:32
URL: http://bullninjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0