Trött som 17!

Ok, nu har vi varit hemma en dryg vecka och besöken har avlöst varandra. När några går kommer det nya vänner... Fika, fika och fika... Som Mr Right sa så går kvinnor upp under graviditeten och män går upp efter på grund av all fika... Undra vilket som är lättast att få bort!? Idag har det blivit först latte och bullar, sedan kaffe och semla och till sist kladdkaka med blåbärsgrädde... Nyttigt, eller hur!?

Nästa längtar lite efter att ha en dag för mig själv med Hugo och Moa och kunna ta det extra lugnt och mbara en skön promenix när jag känner för det! Mend en dagen kommer antar jag. Det är ju såååå kul och trevligt att träffa alla vänner.


Brorsan som aldrig får vara ifred.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Latte o bullar det var jag o Gidde va? ;) Så du har börjat blogga du, kul då kan man följa med o läga sig i..hihi! Kram Ella

2010-02-08 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0