Vill med sova!


Så här skönt sover lilla Hugo just nu! Skulle bra med vilja lägga mig ner och SOVA! Är faktiskt ganska trött när jag känner efter, men har massor att ta tag i idag och nu MÅSTE jag verkligen fixa dessa saker eftersom jag redan skjutit upp det en vecka:-)

Jag kan dock inte klaga på att vi inte får sova på natten. Den lille mannen (och den stora med för den delen...) sover som stockar. Hugo vaknar vid fyra-fem ca för att äta och somnar sedan om igen. Jag tror dock att jag sover väldigt lätt just nu (brukar göra det, men inte så här lätt) och vaknar till för minsta lilla ljud eller rörelse. Inatt fick jag dock byta fyra blöjor direkt efter varandra, antar att han behövde lätta på trycket en aning:-) Ändå hur snäll som helst och skrek inte en enda gång och somnade om direkt sedan. På min mage bara för att jag ville mysa. Så att jag är trött ät nog ganska självförvållat just nu...

Skulle även vilja hinna ut i det vackra vädret och sedan hämta mitt lilla yrväder... Shit, vart tar tiden vägen!?

Hade även tänkt lägga upp en förlossningsberättelse, men den kommer för er som är intresserade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0