Ett helt nytt år

Vaknade efter enbart fyra timmars sömn pigg som en nötkärna. Inte en enda känning i magen så jag bestämde mig för att gå ut och skotta (hmmm, smart, och jag vet vad många av er tycker, men nu är det ju faktiskt i stort sett helt ok att bebisen kikar ut... ok, den 7 januari, men det är ju nu...) och efter det drog jag ut Moa och Mr Right på en skidtur i spåret på åkern. Åhhh, så kul det var. Äntligen kunde jag röra lite på mig utan att riskera att barnet blir så mycker för tidigt fött. Gissa om jag njöt i fulla drag!?

Blev sedan bjudna på en fika hos grannen. mumma och trevligt att sitta och prata med varandra om allt mellan himmel och jord!

Annars har vi inte gjort så mycket. Jo, min tand är av. Bet i en silverkula och vips så bet jag av en flisa i tanden. Jag hatar tandläkaren, mer än vad jag hatar läkaren, men nu måste jag gå på måndag. Hoppas hoppas hoppas bara att min tandläkare jobbar och att han har någon tid för mig. Och så klart stod det på förpackningen till silverkulorna att " Får ej tuggas"... och det har jag skämtat om. Nu förstår jag varför... Skit skit skit.



 Skulle kunna tänka mig...:-)

Ska snart plocka fram fredagsmys, grönsaker och dipp och lite pistagenötter som jag just nu äter massor av. Det blir i alla fall inga silverkulor...

Hoppas ni alla haft en bra start på det nya året!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0