Lalalalala

Hmmm, inte mycket till rubrik, men ibland är det ganska svårt att hitta en bra rubrik som passar och egentligen har jag ändå ingenting kul att skriva om...

Igår var vi hos läkaren, igen, Trist, panik och hjärtklappning. Inga trevliga undersökningar, men fick i alla fall åka hem och snusa på min Älskade Moa som fick sova bredvid mig!!! Mysigt ibland när man själv vill.

Idag väntar besök hos Barnmorskan på eftermiddagen, men innan dess vet jag inte. Jag håller på att få krupp på att gå hemma. Och jag som räknat med att vara mammaledig i 1 1/2 år... Till, håll i er, september 2011, hur låter inte det!? Jag hoppas verkligen att allt ska gå bra så att jag kan börja jobba lite helger och dagar då det behövs. LÄNGTAR!

Har för övrigt fått ett recept på bagels som jag tänkte prova i eftermiddag, det är ju så gott, men har aldrig provat själv. Dagens ljusglimt med andra ord...


Kanske att jag tar en promenad eller skidar mig fram en liten stund bara för att få lite luft och för att komma ut utanför väggarna.

Min Älskade Mr Right är hemma resten av denna vecka samt nästa. Gissa om det känns skönt...:-) Tryggt om inte annat. Men i och för sig så verkar bebben ha bestämt sig för att stanna där den är nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0