Ny bil!!!

Igår hade jag först en mysfrukost på stan med mina kära vänner och barnen. Sötisar! Moa fick en klänning och en klänning till dockan som min kära vän sytt!!! Tänk om JAG haft den talangen, men det har jag inte. De var hur som helst jättefina och Moa älskade dem!!! Hon ville inte ha på sig sin idag efetrsom hon ville spara den tills hon skulle gå på kalas och vara riktigt fin...

Efter fikan åkte vi in till Tyresö för att kolla på en bil. den föll oss verkligen i smaken och vi bestämde oss för den. Får väl se vilken dag vi får den. Åhhhh, så nice! En Volvo V70, granitgrå. Bara gått 3000 mil och superfin.

Hej då SAABen! Men jag gillar ju SAABen utom att den då går sönder hela tiden... Kommer bli svårt att skiljas från den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0