Ont ont

Ja ni, vart ska denna graviditet sluta!? har till och från jätteont i och med Sammandragningar/värkar för att sedan inte känna någonting. trodde jag skulle behöva åka in i natt och även på förmiddagen. Men sedan klarade jag till och med att gå nästan 1 km från busshållplatsen till hem utan att känna någonting. Men nu har jag i ca en timma haft otroligt ont i både magen, ljumskarna och ryggen vid varje sammandragning. Imorgon är det också exakt så många dagar förtidigt som Moa är född...

Jag blir knasig. Tänk om det fanns en instruktionsbok för hur det ska kännas under en graviditet och inför en förlossning...


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas hoppas det blir dax för sötisen snart!!!

Krya på dig!

KRAM

2010-01-12 @ 09:43:18
URL: http://ditasthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0