Tröttmössa

Har varit vaken sedan fyra, men känner mig rätt speedad av någon anledning... Har haft värkar ett bra tag, men jag vill inte till sjukhuset och kroppen har ju spelat mig en massa spratt tidigare så varför skulle den inte göra det nu!?

Ska ta en dusch snart i alla fall. Det blir en del utnyttjande av vår varma sköna dusch, har aldrig duschat så här mycket och märkte i går kväll att det är dags att köpa ny duschcreme och body lotion. Vilket då får stå på dagens att göra lista...

Annars ska Moa börja i Plask och lek idag! Åhhhh, jag verkligen längtar efter att titta på det! Tänk vad stor vår lilla docka har blivit! En alldeles egen aktivitet för henne!

Sedan är tanken att vi ska shoppa i Täby Centrum! Jehoooo! Åh vad jag vill handla en massa nya kläder! Och Mr Right ville verkligen också ta en sväng där... Inte vanligt, men han har väl tagit sitt förnuft till fånga då!

Kul!

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0