Pubkväll!

Hej igen!

Jag är kvar, men har mått för jXXligt ett par dagar förra veckan, men känner mig något piggare nu. Men tar verkligen inte ut någonting i förskott, antar att jag om två dagar åter kommer känna mig risig igen, det har ju som bekant varit så ett par gånger nu... Sju veckor...

Ja, hur som helst så var Moa hos mamma och pappa ett par dagar förra veckan. Gud så tomt det var! Jösses vad jag saknade det lilla livet. Men vips så var hon hemma igen och hon hade verkligen stormtrivts. Glad som 17 när hon kom hem. Men antar att man ännu oftare kommer få höra att hon ska flytta dit nu, nu när det visade sig att det verkligen var underbart där.

I frdags så var det Bypub här. Jag la Hugo i vagnen och knallade dit. Mr Right och en kompis hade fixat lite jippo med att köra grävmaskin och få åka kran, 22 meter upp i luften. och jag var där uppe! Häftigt! Lite läskigt, men jag åkte upp! Vilken utsikt.

Låt bilderna tala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0