Simskolan slut

Idag var det avslutning i simskolan. Så skönt och jag riktigt kände hur jag slappnade av och bara var totalt död. Jag är nog bra trött ändå. Nu ska det bli skönt att kunna vara hemma och strosa på mornarna utan att behöva packa allt som ska med och fixa barn hit och dit. Men ändå, lite sorgligt. Alla ungar var verkligen underbara så jag kommer ju sakna dem... Och vilken tur vi haft med vädret. Sol sol sol!

Ser nu på vädret att det ska bli lite mulet och ev regn imorgon, nice! Till och med jag tycker det! Men detta väder med värme är helt underbart för min kropp! Den mår prima i värmen. Jag är gjord för sådant här klimat. Ge mig sol i mängder!

Så vad händer nu!? Eller imorgon ska jag säga, vet inte alls. Får se. Först tar vi natten som den kommer. Hugo premiärsover i sitt rum! Får se hur det går. Han hade lite svårare att somna, fanns ju sjukt mycket att titta på helt plötsligt. Antar att vi kommer få springa ett par gånger, men just för tillfället sover han så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0