Sista träningspasset, nu bär det av mot VM

Japp, utan någon vidare känsla drar jag snart vidare mot VM. Simmade bara cirka 2000 meter cirka idag. Inte tugnt, men var är farten? Ja ja, jag ska ju inte vara sprinttränad just nu, men man vill ju i alla fall att det ska gå fort. Men hur som helst så känns det relativt bra just nu. Håll kvar den känslan nu bara!

Simmade idag

4*50 fritt st ´45
2(8*25) medley 12,5 max

Kort och gott. Och en massa bad:-)

Så snart drar jag och antar att det inte blir något mer skrivande på ett tag!

Ses och hörs!

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Ullis

LYCKA till Johanna!!!

Jag ska hålla alla mina tummar!!!

KRAM

2010-07-30 @ 02:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0