Tisdagens träningspass

Hellooooo!

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev, helt enkelt inte haft tid. Massor att fixa med så det får bli lite nu, om Hugo sover lite till vill säga...

I tisdags var det också ett fartpass, såklart, inför toppning. Kändes lite snabbare och fartigare än i måndags. Hade ett bra driv i fjärilen. Men jag blir så trött. Antar att det är för att jag fortfarande är lite risig och inte 100% frisk!?

Körde i alla fall

6*50 frisim, bra fart, st ´45

20*25 12,5 max resten löst, st´30

8*25 progresivt upp till max

8*25 medley max

Inte så långt, men det gäller att ha bra fart.

Idag blir sista träningspasset innan VM. Så det blir nog inte många meter, men fartigt så klart! Oj, gissa om jag är nervös när jag tänker på VM nu!? Om två dygn så står jag där, ganska exakt nu, och ska simma 800 meter frisim. Whiiieiiehie. Läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0