Härliga väder

och härliga dag! Idag känner jag mig lite starkare än tidigare dagar! Så skönt att i alla fall få vakna utan att ha frossa och vara allmänt död men ändå tvingas gå upp och köra race hela dagen. De senaste dagarna har jag bara räknat timmarna som är kvar tills klockan närmar sig sju på kvällen så att man kan sjunka ner i offan i lugn och ro. Galet att man kan räkna timmarna från typ åtta på morgonen.

Ja ja, hur som helst så skiner solen även idag och idag ska jag försöka sitta i solen lite. Mina älskade päron kommer troligen hit! Kul. Nu var det ett tag sedan jag såg dem och eftersom jag är ganska låst här så får de komma hit... Hoppas de har med sig lite fika för här hemma börjar det bli tomt i frys och skåp... Enda positiva med att vi inte har någon bil är att jag inte gör av med några pengar... Men nu börjar jag ruttna. Så lite fikabröd för att få en sockerkick och så att jag inte ruttnar på allvar skulle helt enkelt sitta fint!

Skulle inte sitta fel med en pool på tomten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0