Måndag...

Då var helgen över! Vilken underbar midsommarhelg det varit. Ganska lugn men ett strålande väder som lyfter allas humör. Jag vet att jag varit usel på att skriva, men jag har varit sjuk. Känns något bättre idag, men fortfarande inte bra. Trodde jag skulle gå sönder i huvudet dagen före midsommarafton. Vaknade tilll och med och grinade mitt i natten, ett under att jag ens stod på benen på självaste midsommarafton... Men det kändes lite bättre på morgonen om än inte bra. Hur som helst så hade jag det underbart bra och hur kul och trevligt som helst. Hugo skötte sig exemplariskt genom att i vanlig ordning sova då vi åt... Han somande sedan för kvällen vid halv åtta i sin vagn. Vajmade dock vid halv ett och efter en stund knatade vi hem eftersom Moa tyckte vi skulle det och det kändes faktiskt väldigt lagom att bryta upp då. Moa slocknade innan huvudet hade nått kudden och Hugo likaså. Hugo vaknade vid halv nio och Moa vid tio... Så skönt!!! Sedan kändes det som Hugo var bakis eftersom han sov hela dagen... Ha ha.

Igår tyckte jag att jag mådde någorlunda, men idag är halsen lite tjock igen om jag känner efter, vilket jag helt enkelt skiter i att göra nu. Nu vill jag bli frisk och verkligen kunna träna fullt ut... Känns ju inte så motiverande att simma VM snart...

Igår tillbringade vi dagen på Gröna Lund med Moa. Hugo-boy fick stanna hemma hos mormor och morfar. Vi hade det hur kul som helst även om jag gick runt och frös... Men shit vilket rån det är att gå där inne med barn. Man kan ju lugnt säga att pengarna rullar... Men igår var det värt det och det gjorde Moa så glad att hon fick glass, fiska fiskdamm, köpa ballong och godisnapp, kasta bollar och åka karuseller. Men oj vad harig hon har blivit... Stackarn, tyckte bäst om små bilar som körde runt... Ja ja, hon hade det underbart kul och vi med.

När vi skulle hämta Hugo bjöds vi på grillpartaj hoc mamma och pappa. Hur gott som helst och tårtan till efterrätt var super duper god!

GRATTIS MIN ÄLSKADE PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN♥

Ja, det var helgen i korthet. Nu ska jag ta mig i kragen och verkligen försöka skriva mer och bli frisk!!!

Saknade midsommarfirandet på Fejjan dock, åhhh vad jag hade velat vara där. Vi kommer nästa år, om vi får:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0