Värsta natten ever

Hellluuu!

I natt har min lilla tuss bökat precis hela tiden. Från att jag gick och lade mig tills nu... Nu fick jag nog och orkade inte hänga över spjälsängskanten längre. Chansar på att lite mat kan få honom att somna om...

Men hela dagen igår var konstig med hans sömn. Han brukar sova nästan två timmar när han sover på dagarna, minst två gånger men ibland tre... Igår max 20 minuter och sedan pigg en stund för att sova några få minuter igen... Tror jag tillbringade ca fyra timmar med att bara försöka få honom att somna om sammanlagt... Kul... Eller inte kanske...

Undrar om det är tänder på g, för så här brukar han inte hålla på... Trött är jag nu i alla fall... Fattas väl bara att Moa vaknar i samma ögonblick som jag lyckas få Hugo att somna... Härligt positiv jag låter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0