Värsta sovmorgonen!

Nice att vakna klockan 8... Känns som det var ett tag sedan... Egentligen vaknade jag sju, av Hugo, men han åt lite och somnade sedan om till nio. Moa vaknade åtta. Då var det dags att stiga upp och göra frukost. Vi har även hunnit med att göra en "Kråke-kaka"... Isglass och leka sångstund... Nu har vi hämtat tidningen och det ser ut som det håller på att klarna upp ute. Hoppas det, för det är verkligen ingen värme ute.

Om jag känner mig pigg!? Nope. Fortfarande risig. Skit, har inte tid eller ork till det. Vm är om en dryg månad och jag behöver träna... Sedan kan jag vara sjuk utan att känna mig stressad över det. Och att ta det lugnt lär man väl ändå aldrig få göra när man har småbarn, såvida man inte är kille eller ligger på sjukhus... Jag skulle vilja se min kära Mr Right hålla på här hemma och må som jag gör just nu. Tror nog att han skulle ligga i sängen och skita i allt annat. Manligt och kvinnligt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0